Карикатура
на уроках
правознавства
Карикатура - (італ. caricatura, от caricare – перебільшувати), зображення ,в якому свідомо створюється
комічний ефект ,один із жанрів графіки.
Найчастіше використовується як
ілюстрація до газетних і журнальних матеріалів . Карикатура покликана висміювати,засуджувати.
Карикатури
вперше почали використовуватися у 1843 році, коли британський журнал гумору і сатири
"Панч" використав гумористичний термін на позначення сатиричних
малюнків, особливо тих, автором яких був Джон Ліч.
Карикатури зустрічаються в інформаційних виданнях та на
інформаційних сайтах. Незважаючи на те, що в карикатурах цього типу також присутні
елементи гумору, вони є більш серйозними; у них зустрічаються іронія та сатира.
Використання карикатур на уроках правознавства викликає активізує навчальний процес,а також формує
власну громадянську позицію до суспільних явищ,подій.
Запитання та завдання ,як можна використовувати на уроках
правознавства:
1.Визначте час створення карикатури.
2.Якій події вона призначена?
4.В якій країні створена?
3.Чи впізнаєте ви персонажів?Чому?Яку роль вони відіграли
в подіях ?
4.Яка головна ідея карикатури?
5.Яка політична позиція автора карикатури?
6.Що висміює дана карикатура?( явище,особу,вчинки та ін..)
7.Ваше ставлення до ідеї карикатури.
8.Порівняти карикатури з різними поглядами та напрямками.
Немає коментарів:
Дописати коментар